chevron_left
chevron_right

Karrier

Budapesti bemutatótermünkbe irodai adminisztrátor és értékesítő pozícióra munkatársat keresünk napi 4 órában, kizárólag hétköznapi munkavégzéssel.

Főbb feladatok:

  • árajánlatok készítése
  • telefonos és személyes megkeresések kezelése
  • beérkező szállítmányok átvétele
  • könyvelési anyagok előkészítése
  • egyéb adminisztrációs feladatok

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • precíz és pontos munkavégzés
  • műszaki területen végzett tapasztalat vagy/és érdeklődés
  • jó kommunikációs és szervezőkészség
  • Office programok alapfokú ismerete

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés
  • bejelentett határozatlan idejű munkaviszony

Jelentkezés:

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el a magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi e-mail címre: hernadi@hernadi.hu